MF DARK youtube 4 FitnessBar - sākam 01.11.2014 - 15 eur/mēn 5   3
It is currently 12 Dec 2017, 06:22

All times are UTC + 2 hours

 



HTML tutorial


Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
 Post subject: kaloriju skaitīšana
PostPosted: 29 Jul 2015, 09:23 
Offline
New user
New user

Joined: 29 Jul 2015, 09:08
Posts: 2
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Reputation point: 0
Sveiki! Cik attēlā parādītajā ēdienreizē apmēram varētu būt kalorijas..? Un vai ar to pietiek,ja ēd ik pēc 2vām stundām?


Attachments:
File comment: 3 olas+siļķu fileja+jaunie kartupeļi
kp-RRbWNDAA.jpg
kp-RRbWNDAA.jpg [ 86.04 KiB | Viewed 2567 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Jul 2015, 09:53 
Offline
Veteran user
Veteran user
User avatar

Joined: 14 Nov 2012, 10:38
Posts: 2483
Has thanked: 96 times
Been thanked: 211 times
Squat - kg: 150
Bench Press - kg: 160
Deadlift - kg: 190
Biceps - cm: 39
Reputation point: 19
Vecīt, šajā forumā Vanga nesēž (šī jau laikam atmetusies pat ir) :D Cik man zināms, ekstrasensu cīņas dalībnieku šai forumā ar nav un diemžēl bez ekstrasensorām spējām uz Tavu jautājumu, izejot no dotās informācijas, atbildēt nav iespējams :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Jul 2015, 09:55 
Offline
New user
New user

Joined: 29 Jul 2015, 09:08
Posts: 2
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Reputation point: 0
Tik traki.. :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Jul 2015, 10:22 
Offline
Advanced user
Advanced user
User avatar

Joined: 02 Feb 2013, 00:23
Posts: 1252
Images: 0
Location: Sigulda,Ādaži.
Has thanked: 137 times
Been thanked: 121 times
Squat - kg: 0
Bench Press - kg: 125
Deadlift - kg: 0
Biceps - cm: 44
Reputation point: 10
username wrote:
Tik traki.. :D


Eiss tāds niķīgs jo viņam putniņi traucē gulēt.

_________________
Patīk visas, bet nedod neviena.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Jul 2015, 10:29 
Offline
Power user
Power user

Joined: 24 Mar 2014, 15:55
Posts: 223
Has thanked: 3 times
Been thanked: 17 times
Squat - kg: 0
Bench Press - kg: 100
Deadlift - kg: 0
Biceps - cm: 0
Reputation point: 3
Izskatās pēc tā tur par kuru var jautāt vai tas vispār ir ēdams..


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Jul 2015, 22:20 
Offline
Veteran user
Veteran user
User avatar

Joined: 21 Jan 2013, 17:19
Posts: 1706
Has thanked: 13 times
Been thanked: 58 times
Squat - kg: 160
Bench Press - kg: 105
Deadlift - kg: 160
Biceps - cm: 0
Reputation point: 21
mēs tiešām neesam gaišreģi. bet kalorijas skaitīt ir pieklājīgi sakot - ļoti novecojusi metode.
tu vari ēst 2500 kalorijas no kā paliksi resns un muskulis neaugs, vari ēst 2500 kas būs pa vidam, vari ēst 2500 no kā augs muskuļi un kritīs tauku slānis. tas ir atkarīgs ne tikai no ēdiena, ne tikai no tava ķermeņa, bet arī tā cikos tu ēd, cik lielas porcijas tu ēd utt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Jul 2015, 08:53 
Offline
Veteran user
Veteran user
User avatar

Joined: 14 Nov 2012, 10:38
Posts: 2483
Has thanked: 96 times
Been thanked: 211 times
Squat - kg: 150
Bench Press - kg: 160
Deadlift - kg: 190
Biceps - cm: 39
Reputation point: 19
deffo wrote:
tas ir atkarīgs ne tikai no ēdiena, ne tikai no tava ķermeņa, bet arī tā cikos tu ēd, cik lielas porcijas tu ēd utt.

Beidz stāstīt muļķības, 95% cilvēku par šito kā reiz var neuztraukties, tas mainīs tik maz ko, ka vizuāli to novērot nevarēs :mrgreen:
Kaloriju skaitīšana ir tas, kas ļauj cauru gadu staigāt ar redzamu presi 8-)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Jul 2015, 14:02 
Offline
Power user
Power user

Joined: 24 Mar 2014, 15:55
Posts: 223
Has thanked: 3 times
Been thanked: 17 times
Squat - kg: 0
Bench Press - kg: 100
Deadlift - kg: 0
Biceps - cm: 0
Reputation point: 3
Eiss wrote:
deffo wrote:
tas ir atkarīgs ne tikai no ēdiena, ne tikai no tava ķermeņa, bet arī tā cikos tu ēd, cik lielas porcijas tu ēd utt.

Beidz stāstīt muļķības, 95% cilvēku par šito kā reiz var neuztraukties, tas mainīs tik maz ko, ka vizuāli to novērot nevarēs :mrgreen:
Kaloriju skaitīšana ir tas, kas ļauj cauru gadu staigāt ar redzamu presi 8-)

tāds čuis ka tu eis domā ka ir tikai tā kā tu saki un citus variantus pat neizskati. Man kareiz ir tā kā raxta defo..es varu skaitīt kalorijas no burgeriem kurus ēstu 1x dienā un pārējo dienu rīsus utt un iekļaut viņas kopējā vajadzīgajā kaloriju skaitā un paļubomu presi neredzēšu,bet tikko izņemšu burgeri un tā vietā ielikšu rīsus utt ar tikpat daudz kalorijām tā reljefs pēc laika jau sāk rādīties. Tas kā piemērs tik,jo sen kā kalorijas no laba ēdiena neskaitu bet presi redzu. Būšu tajos 5 atlikušajos procentos,bet defo saka taisnību. Peace


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Jul 2015, 14:20 
Offline
Veteran user
Veteran user
User avatar

Joined: 14 Nov 2012, 10:38
Posts: 2483
Has thanked: 96 times
Been thanked: 211 times
Squat - kg: 150
Bench Press - kg: 160
Deadlift - kg: 190
Biceps - cm: 39
Reputation point: 19
Ja Tu izlasītu manu citātu, tad saprastu, ka mana atbilde uz burgeriem nav attiecināma ;) Bet gan uz to, ka laiks un porciju izmērs ir ļoti nesvarīgs un tas balstās uz reāliem pētijumiem, nevis tikai manu viedokli. Tas, ka uzturs kā tāds ir svarīgs, man šaubu nav.
PS.
Mans niks rakstās ar lielo burtu (kā jau jebkurš īpašvārds) un ar diviem s burtiem galā.
Plus, tā kā deffo pazīstu personīgi, mana atbilde saturēja diezgan palielu savstarpēja trollinga devu, tā kā neķer kreņķi :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Jul 2015, 14:38 
Offline
Power user
Power user

Joined: 24 Mar 2014, 15:55
Posts: 223
Has thanked: 3 times
Been thanked: 17 times
Squat - kg: 0
Bench Press - kg: 100
Deadlift - kg: 0
Biceps - cm: 0
Reputation point: 3
Eiss wrote:
Ja Tu izlasītu manu citātu, tad saprastu, ka mana atbilde uz burgeriem nav attiecināma ;) Bet gan uz to, ka laiks un porciju izmērs ir ļoti nesvarīgs un tas balstās uz reāliem pētijumiem, nevis tikai manu viedokli. Tas, ka uzturs kā tāds ir svarīgs, man šaubu nav.
PS.
Mans niks rakstās ar lielo burtu (kā jau jebkurš īpašvārds) un ar diviem s burtiem galā.
Plus, tā kā deffo pazīstu personīgi, mana atbilde saturēja diezgan palielu savstarpēja trollinga devu, tā kā neķer kreņķi :D
ēdiens,ķermenis,laiks un porcijas ir tavā citātā..


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Jul 2015, 15:37 
Offline
Veteran user
Veteran user
User avatar

Joined: 14 Nov 2012, 10:38
Posts: 2483
Has thanked: 96 times
Been thanked: 211 times
Squat - kg: 150
Bench Press - kg: 160
Deadlift - kg: 190
Biceps - cm: 39
Reputation point: 19
Labi, biškīt par maz izdzēsu no tā citāta, uzsvars bija uz "bet arī" daļu, vismaz manā galvā :mrgreen: Mana vaina.
Saistībā ar Tavu gadījumu. Ja vien tas burgeris nesastāda vismaz pusi no dienas kaloriju daudzuma, tad ar tādu ietekmi uz redzamo presi, droši vari sevi ierakstīt tajos 5%. Mūsdienās daudzi atkal ir aizgājuši otrā galējībā ar to "tīro ēšanu". Saprātīgos daudzumos arī, ja sausi rīsi ar vārītu vistu tiks aizvietoti ar ko mazāk "tīru", drastisku ietekmi uz ķermeņa kompozīciju tam nevajadzētu atstāt. Tas atkal nav tikai mans viedoklis, to uz sevis ir parādījis milzīgs daudzums cilvēku, kas izmanto IIFYM principu samērīgos apjomos.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 30 Jul 2015, 15:57 
Offline
Power user
Power user

Joined: 24 Mar 2014, 15:55
Posts: 223
Has thanked: 3 times
Been thanked: 17 times
Squat - kg: 0
Bench Press - kg: 100
Deadlift - kg: 0
Biceps - cm: 0
Reputation point: 3
Eiss wrote:
Labi, biškīt par maz izdzēsu no tā citāta, uzsvars bija uz "bet arī" daļu, vismaz manā galvā :mrgreen: Mana vaina.
Saistībā ar Tavu gadījumu. Ja vien tas burgeris nesastāda vismaz pusi no dienas kaloriju daudzuma, tad ar tādu ietekmi uz redzamo presi, droši vari sevi ierakstīt tajos 5%. Mūsdienās daudzi atkal ir aizgājuši otrā galējībā ar to "tīro ēšanu". Saprātīgos daudzumos arī, ja sausi rīsi ar vārītu vistu tiks aizvietoti ar ko mazāk "tīru", drastisku ietekmi uz ķermeņa kompozīciju tam nevajadzētu atstāt. Tas atkal nav tikai mans viedoklis, to uz sevis ir parādījis milzīgs daudzums cilvēku, kas izmanto IIFYM principu samērīgos apjomos.

Nē,tā nē..da nu sausus ar vārītu..tāpat man iet risi ar kečupy,ar zapti,ar sojas mērcēm,garšvielu maisījumiem un gaļa visdažādākā un visos variantos..a no tīra plika ēdiena es tikai depresņaku varu dabūt..


Top
 Profile  
 
PostPosted: 31 Oct 2015, 15:09 
Offline
User
User

Joined: 13 Dec 2014, 01:35
Posts: 27
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times
Squat - kg: 120
Bench Press - kg: 105
Deadlift - kg: 160
Biceps - cm: 39
Reputation point: 1
Es minēšu.par cik kartupeļi izskatās cepti eļļā un pa virsu vēl ir majonēze tajā porcijā varētu būt vismaz kādas 600 kalorijas. Ja ko tādu ēstu ik pa divām stundām drīz vien paliktu resns :D


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
HTML tutorial



All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

User Reputation MOD powered by www.phpBBmods.org