MF DARK youtube 4 FitnessBar - sākam 01.11.2014 - 15 eur/mēn 5   3
It is currently 19 Sep 2018, 02:55

All times are UTC + 2 hours

 



HTML tutorial


Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: KETO, KETOGENIC DIET
PostPosted: 07 Aug 2018, 23:52 
Offline
Power user
Power user
User avatar

Joined: 03 Apr 2013, 19:41
Posts: 403
Images: 1
Has thanked: 51 times
Been thanked: 81 times
Squat - kg: 200
Bench Press - kg: 160
Deadlift - kg: 190
Biceps - cm: 43
Reputation point: 4
Ketogēniskā jeb KETO diēta ir ar zemu ogļhidrātu (ar to tiek domats līdz 50g/d jeb 5-10%) un augstu tauku saturu (70-80%).

:idea: Bieži vien cilvēki jauc LOW-CARB un KETO diētas. NEJAUCIET!

KAUT KAD SEN...
Diēta tiek lietota jau diezgan sen un bija ļoti populāra bodybuilding'a zelta ēras laikā. 19. gs. keto izmantoja diabēta kontrolei, bet 1920. gada tika piedāvāta kā efektīga ārstrešanas metode Epilepsijas pacientiem. Protams arī testēta un lietota citu slimību kontrolei, bet ne pare to iet runa šodien.
70ajos gados šī diēta nonāca tievētāju uzmanības lokā tieši ar Atkinsa diētu (MAZ - ogļhidrāti, DAUDZ - olbaltumvielu).


:?: Ko īsti nozīmē KETO diēta?

Keto diēta - diēta ar augstu TAUKU un OLBALTUMVIELU saturu un ĻOTI MAZ OGĻHIDRĀTIEM (ogles).
Ogļhidrātu trūkuma dēļ organisms sāk ražot KETONUS jeb Ketonu kermeņus (tāpēc to sauc par KETO diētu) no taukiem, ko izmantot kā galveno enerģijas avotu. TAUKI = ENERĢIJAS AVOTS = TAUKI KŪST ---KAPIŠ?

- KETONI = ALTERNATĪVĀ ENERĢIJA -

:?: KĀ?

Atņemam organismam ogles, kas ir galvenais enerģijas avots mūsu ķermenim (to panāk pārtraucot ēst ogles saturošus produktus), to vietā metam iekšā taukus!
Kad organisms izsmeļ savas ogļu rezerves no muskuļiem un aknām, tas ir gatavs pārslēgties uz TAUKU REZERVĒM un tieši tas ir tas ko mēs gribam! Organisms glikozes trūkuma dzīts sāk ražot Ketonu ķermeņus (aknās) no taukiem, ko tagad izmantos kā galveno energijas avotu.
- viens no mīnusiem -
Diātas sākumā pirms tam kā pārslēgties uz taukiem organisms dedzinās olbaltumvielas (tajā skaitā noārdot arī pa kādai muskuļu šunai) enerģijas ieguvei.
:!: PROPORCIJAS

Būtība (tas ko pētijumi piedāva) keto diēta sastāv no standarta makro nutrientiem -
70-80% TAUKU,
5-10% OGĻHIDRĀTU,
10-20% OLBALTUMVIELU

Šeit noteikti jāatceras: / Pārāk daudz olbaltumvielas (OBV) = SLIKTI
- jo pārak daudz OBV var izmest no ketozes (organisms var Olbaltumvielu aminoskābes pārvērst par glikozi glikoģenēzes procesā.


Vēl viens variants ir izmantot 1/3 + 2/3 (obv + fat) attiecību, jo būtībā ogles var neskaitīt - ēdot tikai šķiedrvielām bagātus zaļumus un savācot līdz 30 OH (kas ir līdz 120 kcal)

:!: KETO DIĒTAS SĀKUMS
Ir 2 varianti kā uzsākt keto diētu, ja ir uztraukumi par muskuļiem, vai badu un negribās izbaudīt klasiskās pārvērtības 1-2 nedēļu garumā :
1.V Pirmajā nedēļā olbaltumvielu un tauku attiecība ir 1:1 (1/2 kcal sastāda tauki un 1/2 sastāda olbaltumvielas). Ogļhidrātus var pat īsti nerēķināt kcal skaitā, jo tie pamatā būs vienādā daudzumā visas diētas garumā un sastāda apm 5% no kopējā kcal daudzuma.
- Tā sadala, ja uztraucās par muskuļu masas zaudēšanu pārejas periodā. Vēlāk kad iestājusies ketoze, attiecību maina uz klasisko 1/3 olbaltuvielas un 2/3 tauki. Šis variants var paildzināt pareju uz ketozi!


2.V Otrais variants ir tieši pretējs pirmajam - olbaltumvielu daudzums maksimāli jāsamazina, lai ātrāk pievērstu ķermeni ketonu sintēzei. Protams nevajag atmest pilnībā! Pietiek ar pirmajām 2 dienām, lai paātrinātu procesu.


RAKSTS NAV PILNĪGS :naughty:

_________________
burn fat not a soul


Top
 Profile Personal album  
 
 Post subject: Re: KETO, KETOGENIC DIET
PostPosted: 07 Aug 2018, 23:54 
Offline
Power user
Power user
User avatar

Joined: 03 Apr 2013, 19:41
Posts: 403
Images: 1
Has thanked: 51 times
Been thanked: 81 times
Squat - kg: 200
Bench Press - kg: 160
Deadlift - kg: 190
Biceps - cm: 43
Reputation point: 4
ĪSUMĀ
- keto diēta - Bez ogļhidrātiem. Daudz olbaltumvielu. Daudz tauku.

- Ketoni - ķermenis tos saražo no taukiem, kad ķermenī iestājas ogļhidrātu bads

- šīs divas MILZĪGĀS atšķirības -

1. LOW-CARB - (NAV KETO) ir ogļhidrāti, tika daudz, ka tie paliek kā GALVENAIS enerģijas avots.
2. KETO - tikpat kā NAV OGĻHIDRĀTU, tauki kļūst par galveno enerģijas avotu.

- 20-50 grami ogļhidrātu dienā - zaļo dārzeņu veidā. Pēc iespējas vairākas ēdienreizēs!

- 0 grami ogļhidrātu - samērā sarežģīti panākt. (ātrāka pāreja uz ketozi)

_________________
burn fat not a soul


Top
 Profile Personal album  
 
 Post subject: Re: KETO, KETOGENIC DIET
PostPosted: 13 Aug 2018, 13:27 
Offline
Advanced user
Advanced user
User avatar

Joined: 22 Oct 2013, 19:44
Posts: 958
Has thanked: 76 times
Been thanked: 56 times
Squat - kg: 140
Bench Press - kg: 116
Deadlift - kg: 150
Biceps - cm: 40
Reputation point: 4
- keto diēta - Bez ogļhidrātiem. Daudz olbaltumvielu. Daudz tauku.

Interesanti! Vienmēr bija info par to, ka obv var sašķelt par glikozi organisms, ja nav ogh pieejams. Bet tagad skatos ir raksti par to, ka no keto šis nesit laukā kā ogh to dara. Atkal jāpēta jaunākā infa. Un tā vienmēr.

_________________
slotiņas.lv


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
HTML tutorial



All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

User Reputation MOD powered by www.phpBBmods.org